Trainee teaches new colleagues

Sunnuntaina toiminkin työnjohtajana. Opetin talon tavat uusille työtovereilleni, jotka sanelevat sitten myöhemmin mulle mitä täytyy tehdä. Hoidimme yllättävän smoothisti kajarien kytkennät ja muut alkuvalmistelut. Minä sain tehdä tervehdyksen ja kuulutukset altaalla mikrofooniin - puhun meistä eniten englantia. Pomomme Toti näkyi välillä altaan tuntumassa. Jännitti hieman tavata häntä, ilman tietoa miltä edes näyttää (ja kaiken lisäksi Vitor oli pelotellut ettei pomo puhu harjoittelijoiden kanssa, liarrr).

Koska olin pahasti palanut lauantaina, sovimme että olisin auringolta suojassa miniclubissa mahdollisimman paljon. Luis jäi altaalle pitämään aktiviteetteja ja minä Claran kanssa askartelimme lapsien kanssa tiikerimaskeja, keksimme temppuratoja, keilasimme, pidin lapsille rytmiikkaharjoituksen taputuksien avulla ja pelasimme sählyä petankkikentällä.

Illalla olin päävastuussa juontamisessa, minidiscon vetämisessä, myin bingolaput sekä johdin/juonsin sen, opetin kolleegoille nappuloita ja toimin jopa DJ:nä illan regee esiintyjälle Michaelille. Olin illalla niin innoissani ja täynnä energiaa että juoksin asuntoa kohti. Kilometrin jälkeen huomasin kun auto hiljensi kohdalleni. Alkusäikähdyksen jälkeen huomasin sen olevan Michael, joka nappasi mut kyytiin ja heitti ovelle asti.

Kellon ollessa 23:30 halusin lähteä juoksulenkille purkamaan energiaa, ilma oli ihanan lämmin ja kostea, joten juoksin hölkän lisäksi ins&outs vetoja 4x4 n.50m pätkissä. Make tuli seuraksi, suoritti röökitreeniä kävellen taka-alalla.

Maanantaina sama homma jatkui. Opetin Claralle englantia sekä minidiscon liikkeitä ja Luisille juontoja. Olimme jälleen Claran kanssa miniclubissa, sillä ihoni tuntui edelleen santapaperilta ja näytti Nasulta. Mikrofonin kanssa on ollut viime päivinä ongelmia, ja nyt se lakkasi toimimasta illan ohjelmissa. Great. Minidisco tuntui tuonelalta kun mun polvitaipeiden palanut iho joutui joustamaan luonnottomiin asentoihin.

Meidän pomo Toti oli käymässä tsekkaamassa tilannetta ja sain tietää että seuraavana päivänä olisin töissä Oasiksen toisessa hotellissa Villagessa. Täällä ei hirveän aikaisin anneta tietoa tulevista jutuista ja olenkin aikataulufriikkinä yrittänyt päästä Manjana-moodiin. Hieman jännitti juontaa valvovan silmän alla. Sain kuitenkin rutkasti kiitosta ja myös baarimikot & asiakkaat kehuivat luontevaksi viihdyttäjäksi!
Mun työnäkymä.

Lasten allas vasemmalla ja oikealla alhaalla urheiluallas. Hotellin resortilla on vielä erikseen kunnon uima-allas uimareille ja muutenkin löytyy 2kpl kuntosaleja (joista toista saan käyttää ilmaseks), pilates alueita, minimarketti, urheilualueita: futikselle, tennikselle, kuntoilulle, petankille, beach volleylle jne.

Urheilu-allas ja rentoutumispuoli. Oasis Papagayo

Asunto on tuolla alempana kaupungissa. Töistä kotiin kävelee 2,3km 25min.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Welcome to my crib!

Mulla on ihanat kämppikset!

Catching up I 23-27.3.